FBYouTubeen
Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Professional Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Cialis Generico Cialis Cialis Original Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Super Active Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Cialis comprar Kamagra Cialis Super Active Comprar Levitra
Kamagra kaufen levitra apotheke Viagra Generika Viagra ohne rezept Viagra kaufen Lovegra potenzmittel viagra Cialis Bestellen Lovegra kamagra oral jelly kaufen Potenzmittel Rezeptfrei Tadalafil 20mg Tadalafil kaufen Cialis kaufen Viagra Bestellen Viagra kaufen viagra kaufen ohne rezept viagra frankreich Cialis 40mg Cialis bestellen
cialis 20mg cialis generique acheter levitra kamagra oral jelly viagra generique levitra pas cher kamagra prix acheter viagra viagra sans ordonnance cialis pas cher achat viagra kamagra 100 viagra prix kamagra pas cher kamagra 100 mg cialis sans ordonnance levitra sans ordonnance cialis en ligne viagra france

Řešení dopravy v centru města Šternberka neodpovídalo intenzitě provozu, navíc nebyla zajištěna ani bezpečnost chodců a cyklistů. Orientace v centru města byla složitá, případné turistické cíle tvořily, přes historicky logické vzájemné vazby, „solitérní“ ostrůvky. Stav mobiliáře a veřejné zeleně byl nedůstojný vzhledem k významu centra města s jeho městskou památkovou zónou a nedovoloval rozvoj nových aktivit. Vše bylo podtrženo nedořešenými majetkoprávními vztahy k veřejným prostorům (pozemky pod částí komunikací včetně prostoru Hlavního náměstí nebyly majetkem města).
Úprava veřejných prostranství zdůraznila jejich vzájemnou „kaskádovitou“ historickou vazbu: původní trh v předměstí (nynější Bezručova ulice), Hlavní náměstí a jeho propojení Radniční ulicí s Horním náměstím jako důstojným nástupním prostorem pro hlavní cíle turistických návštěv – Hrad Šternberk, kostel Zvěstování Panny Marie a bývalý augustiniánský klášter (úprava části jeho prostor umožnila rozvoj nových aktivit). Současně provedená reorganizace dopravy přinesla zklidnění v centru města a zvýšení bezpečnosti motoristů a zejména cyklistů a chodců. Realizací projektu se podařilo zlepšit podmínky pro život ve městě a zatraktivnit centrum pro návštěvníky.

  • Realizace proměny: říjen 2003 – listopad 2006
  • Iniciátor proměn:y Zastupitelstvo města Šternberka, bývalá městská architektka
  • Další partneři realizace proměny: Handkeho občanské sdružení (partner projektu), VHS SITKA s.r.o. (partner projektu), Ing. arch. Blanka Zlamalová (konzultace při architektonickém ztvárnění projektu), Atelier RAW (Ing. arch. Tomáš Rusín, Ing. arch. Ivan Wahla), autoři vítězného návrhu architektonicko-urbanistické soutěže z r. 1998
  • Investor: Město Šternberk, SROP - opatření 2.3. - Regenerace a revitalizace vybraných měst
  • Projektant: Ing. Petr Doležel - DS+GEO Projekt

www.sternberk.eu

před Šternberk po Šternberk

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017

Plánování trasy