FBYouTubeen
Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Professional Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Cialis Generico Cialis Cialis Original Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Super Active Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Cialis comprar Kamagra Cialis Super Active Comprar Levitra
Kamagra kaufen levitra apotheke Viagra Generika Viagra ohne rezept Viagra kaufen Lovegra potenzmittel viagra Cialis Bestellen Lovegra kamagra oral jelly kaufen Potenzmittel Rezeptfrei Tadalafil 20mg Tadalafil kaufen Cialis kaufen Viagra Bestellen Viagra kaufen viagra kaufen ohne rezept viagra frankreich Cialis 40mg Cialis bestellen
cialis 20mg cialis generique acheter levitra kamagra oral jelly viagra generique levitra pas cher kamagra prix acheter viagra viagra sans ordonnance cialis pas cher achat viagra kamagra 100 viagra prix kamagra pas cher kamagra 100 mg cialis sans ordonnance levitra sans ordonnance cialis en ligne viagra france

Vznik železniční stanice Nové Město na Moravě se datuje do roku 1905, kdy byla zprovozněna jednokolejná regionální trať Žďár nad Sázavou – Tišnov. Trať, v současnosti v jízdním řádu označená číslem 251, prochází malebnou krajinou Českomoravské vrchoviny. Stanice je hojně využívána místními obyvateli, turisty, sportovci a sportovními fanoušky. Turisticky atraktivní oblast nabízí v zimních měsících vyznavačům běžeckého lyžování velké množství tras a významné sportovní akce pořádané v blízké Vysočina Aréně lákají fanoušky z celé republiky i zahraničí.
Právě plánované konání Mistrovství světa v biatlonu 2013 bylo impulsem pro zahájení přípravy rekonstrukce výpravní budovy a stavby autobusového terminálu v Novém Městě na Moravě. Společnost ČD, a.s. zadala v r. 2010 vypracování projektu brněnskému architektonickému ateliéru KNESL+KYNČL s.r.o, jenž projektoval i autobusový terminál. Architekti tak mohli komplexně řešit návaznosti jednotlivých částí terminálu. Od rekonstrukce se očekávalo celkové zlepšení technického stavu budovy a zkvalitnění provozního zázemí drážního personálu a veřejně přístupných prostorů.
Významné změny se dočkal vnější vzhled budovy. Byly ubourány přístavby a objekt se tak přiblížil původnímu vzhledu z počátku minulého století. Sedlové střechy vedlejších provozních objektů byly sníženy a zakomponovány do linie s rekonstruovaným přístřeškem nad krytým nástupištěm.
Nové Město na Moravě významně přispělo k rekonstrukci výpravní budovy vybudováním hygienického zázemí pro veřejnost.
V neposlední řadě a nemalou mírou k celkovému přerodu stanice v moderní dopravní uzel přispěla společnost SŽDC, s. o., která současně s výstavbou autobusového terminálu provedla přestavbu staničního kolejiště a nástupišť.
V Novém Městě na Moravě se podařilo vybudovat díky vstřícnému přístupu a dobré spolupráci mezi městem a společnostmi ČD, a.s. a SŽDC, s.o. funkční a přívětivý přestupní bod mezi železnicí a autobusovou dopravou.

  • Realizace proměny: květen – listopad 2011
  • Iniciátor proměny: České dráhy, a.s.
  • Investor:
    České dráhy, a.s.
    Město Nové Město na Moravě
    SŽDC, s.o.
  • Projektant: KNESL+KYNČL s. r. o.
  • Realizační firma: Chládek a Tintěra Havlíčkův Brod, a. s.

www.nmnm.cz

www.cd.cz/cd-online/staniceinfo.php

před nádraží Nové město na Moravě po nádraží Nové město na Moravě

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017

Plánování trasy

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017

Plánování trasy