FBYouTubeen
Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Professional Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Cialis Generico Cialis Cialis Original Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Super Active Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Cialis comprar Kamagra Cialis Super Active Comprar Levitra
Kamagra kaufen levitra apotheke Viagra Generika Viagra ohne rezept Viagra kaufen Lovegra potenzmittel viagra Cialis Bestellen Lovegra kamagra oral jelly kaufen Potenzmittel Rezeptfrei Tadalafil 20mg Tadalafil kaufen Cialis kaufen Viagra Bestellen Viagra kaufen viagra kaufen ohne rezept viagra frankreich Cialis 40mg Cialis bestellen
cialis 20mg cialis generique acheter levitra kamagra oral jelly viagra generique levitra pas cher kamagra prix acheter viagra viagra sans ordonnance cialis pas cher achat viagra kamagra 100 viagra prix kamagra pas cher kamagra 100 mg cialis sans ordonnance levitra sans ordonnance cialis en ligne viagra france

Vlakové nádraží v Třinci bylo postaveno v letech 1869 až 1871, přestavba byla započata v roce 1952 a dokončena v roce 1958. Protože původní vlakové nádraží neodpovídalo potřebám cestujících ani dopravců a zároveň tento významný dopravní uzel tvořil velmi nereprezentativní vstup návštěvníků do města Třince, vlastníci budovy a přednádražního prostoru rozhodli, že je nutno přikročit ke komplexní přestavbě dopravního uzlu.
V rámci kompletní rekonstrukce byly odbourány boční části nádražní budovy, haly, a především středové bytové části. Byly provedeny dispoziční stavební úpravy spojené s rekonstrukcí odbavovací haly – vestibulu, zázemí pro provoz dopravce, komerčních prostor, sociálních zařízení včetně bezbariérového přístupu pro imobilní občany. Součástí byla i částečná rekonstrukce zastřešení prvního nástupiště a úprava zpevněných ploch. V rámci společného projektu s městem Třinec pak rekonstrukce a nové vybudování parkoviště, chodníků, autobusového terminálu a klidové odpočinkové zóny.
Přestavba byla navržena tak, aby budova měla odpovídající kapacitu i provozní vlastnosti. Po částečné demolici byla budově navrácena dominantní středová vertikála v podobě skleněného kvádru s ocelovou konstrukcí, příčně posazené mezi boční části budovy. Navazující části objektu byly kontinuálně doplněny po navrženou skleněnou konstrukci z obou stran. Ústředním prostorem je centrální hala, objemově zabírá dvě nadzemní podlaží. Vpravo, naproti od hlavního vstupu, jsou umístěny pokladny se zázemím a čekárna pro cestující, na opačné straně pak veřejná WC. Součástí jsou také nově vybudované komerční prostory.

  • Realizace:    1. 12. 2014 – 20. 4. 2016
  • Iniciátor:    SŽDC, s.o., město Třinec
  • Investor:    SŽDC, s.o., město Třinec, ROP NUTS II Moravskoslezsko
  • Projektant:    Ateliér Velehradský, s. r. o.

http://www.vlaky.net/zeleznice/spravy/6100-Prestupni-terminal-Trinec-se-stal-skutecnosti/

 

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017

Plánování trasy