FBYouTubeen
Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Professional Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Cialis Generico Cialis Cialis Original Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Super Active Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Cialis comprar Kamagra Cialis Super Active Comprar Levitra
Kamagra kaufen levitra apotheke Viagra Generika Viagra ohne rezept Viagra kaufen Lovegra potenzmittel viagra Cialis Bestellen Lovegra kamagra oral jelly kaufen Potenzmittel Rezeptfrei Tadalafil 20mg Tadalafil kaufen Cialis kaufen Viagra Bestellen Viagra kaufen viagra kaufen ohne rezept viagra frankreich Cialis 40mg Cialis bestellen
cialis 20mg cialis generique acheter levitra kamagra oral jelly viagra generique levitra pas cher kamagra prix acheter viagra viagra sans ordonnance cialis pas cher achat viagra kamagra 100 viagra prix kamagra pas cher kamagra 100 mg cialis sans ordonnance levitra sans ordonnance cialis en ligne viagra france

První vlak přijel do České Lípy od Bakova nad Jizerou 14. listopadu 1867, kdy byla trať dána do provozu společností České severní dráhy (BNB – „Böhmische Nordbahn Gesellschaft”). Posléze byly otevírány další tratě v režii této společnosti: do Rumburku (16. ledna 1869) a Děčína (4. července 1872). Dále přibyly další 2 železniční společnosti ÖLEG (1883) a ATE (1898), čímž se z České Lípy stal významný železniční uzel.
Na rok 2015 byla naplánována kompletní přestavba uzlu Česká Lípa a navazujících tratí, včetně přesunu nové výpravní budovy blíže k centru města a na místo bývalých železničních skladišť.
Požadavkem objednatele bylo vybudování nové moderní bezbariérové staniční budovy sloužící k odbavování cestující veřejnosti. Budova se měla skládat z prostor určených pro cestující, tzn. z čekárny, veřejných toalet (včetně toalety pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace), výtahů a přístupových cest na jednotlivá nástupiště. Další část budovy měla zahrnovat prostory určené pro osobní pokladny a jejich provozní zázemí. Součástí projektu bylo i zpracování přístupu z veřejných komunikací z Bulharské ulice.
V současné době je stavba nové výpravní budovy ve zkušebním provozu, přesto je plně funkční a slouží k odbavení cestujících. Na vestibul pro cestující navazuje prostor osobních pokladen, včetně mezinárodní. Ve vestibulu jsou umístěny toalety pro cestující. Výpravní budova plynule navazuje na krytá nástupiště a podchod pro jednotlivá nástupiště. Po kolaudaci stavby bude podchod celkově otevřen a bude sloužit jako spojnice pro jednotlivé části České Lípy. Bezbariérový přístup z vestibulu je pak zajištěn osobním výtahem.

  • Realizace:    listopad 2015 – červen 2017
  • Iniciátor:    SŽDC, s.o.
  • Investor:    SŽDC, s.o.
  • Další partneři:    SUDOP Praha a.s., SŽDC, s.o. – Stavební správa západ, České dráhy a.s.
  • Projektant:    SUDOP Praha a.s.
  • Realizační firma (firmy):    Skanska a.s.

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017

Plánování trasy