FBYouTubeen
Viagra generico Comprar Cialis Generico Cialis Professional Cialis Generico Comprar Cialis Original Comprar Cialis Professional Cialis Generico Cialis Cialis Original Comprar Cialis Daily Comprar Cialis Super Active Cialis Daily Comprar Cialis Comprar Cialis comprar Kamagra Cialis Super Active Comprar Levitra
Kamagra kaufen levitra apotheke Viagra Generika Viagra ohne rezept Viagra kaufen Lovegra potenzmittel viagra Cialis Bestellen Lovegra kamagra oral jelly kaufen Potenzmittel Rezeptfrei Tadalafil 20mg Tadalafil kaufen Cialis kaufen Viagra Bestellen Viagra kaufen viagra kaufen ohne rezept viagra frankreich Cialis 40mg Cialis bestellen
cialis 20mg cialis generique acheter levitra kamagra oral jelly viagra generique levitra pas cher kamagra prix acheter viagra viagra sans ordonnance cialis pas cher achat viagra kamagra 100 viagra prix kamagra pas cher kamagra 100 mg cialis sans ordonnance levitra sans ordonnance cialis en ligne viagra france

Původní budova Horního (Buštěhradského) nádraží byla dostavěna počátkem 70. let 19. století. Na jaře roku 1945 bylo Horní nádraží zničeno nálety spojeneckých letadel. Nádraží a jeho okolí bylo poté postupně provizorně obnoveno. Došlo také k několika pokusům o rekonstrukci či výstavbu nového nádraží, nicméně tyto projekty zůstaly jen na papíře. Nejistý stav způsobil postupné chátrání nádraží, které se stalo nesčetněkrát kritizovanou ostudou světových lázní. Budova nádraží byla v havarijním technickém stavu, především fasády a střešní plášť. Ve špatném stavu byly rovněž pochozí plochy obklopující budovu.
Reálná šance na výstavbu nového nádraží přišla v roce 2014, kdy došlo na základě kupní smlouvy k převodu nádraží z majetku ČD a.s. na Českou republiku a právo hospodařit s tímto majetkem získala SŽDC, s.o. Původní projektová dokumentace nového nádraží byla modifikována a v dubnu 2015 byla zahájena realizace. Dokončená stavba je zatím ve zkušebním provozu. Má aerodynamický tvar, hlavními použitými materiály fasády jsou plech a sklo. Ústředním prvkem stavby je prosklená hala přecházející přes obě patra, která vytváří vzdušný a prosvětlený veřejný prostor. Celý objekt nádražní budovy je bezbariérový.
Prostor haly v podzemním podlaží je napojen na podchod propojující jednotlivá nástupiště. V nadzemním podlaží se nachází hala s prostorem pro prodej jízdenek a dvě administrativní části, které jsou propojeny lávkou zavěšenou nad halou. V současné době probíhají dvě související stavby, a to „Modernizace ŽST Karlovy Vary-staniční část“, jejímž investorem je SŽDC, s.o., a „Karlovy Vary – Lávka přes horní nádraží“, financovaná Magistrátem Města Karlovy Vary. Magistrát též připravuje úpravu přednádražního prostoru. Po dokončení všech staveb se tato část Karlových Varů stane moderním dopravním uzlem.

  • Realizace proměny: 22. 4. 2015 – 30. 3. 2017
  • Iniciátor proměny: Správa železniční dopravní cesty, s.o.
  • Investor: Správa železniční dopravní cesty, s.o., Operační programu Doprava 2
  • Další partneři realizace proměny: Magistrát Města Karlovy Vary
  • Projektant: Generální projektant: SUDOP PRAHA a.s.
  • Architekt stavby: PETR FRANTA architekti & asoc., spol. s.r.o.
  • Realizační firma: Skanska a.s.

Na mapě zobrazeno 0 proměn
Proměny 2015
Proměny 2016
Proměny 2017
Proměny 2018

Plánování trasy